divendres, d’abril 11, 2008

A dibuixar!

He tingut una idea genial: guanyaré el concurs de dibuix del 9è Torneig del Reus Deportiu!!
Ho tinc fàcil. Tinc les millors qualitats per a guanyar un concurs d’aquesta mena. Sóc un crac de l’hoquei i des de P5 que no em surto de la ratlla quan pinto. La cosa està xupada.El Frederic diu que guanyarà ell. El Frederic? ... un concurs de dibuix? ... i a més a més d’hoquei? Ho té xungo xungo. El Frederic podria guanyar el concurs de poesia que fem al cole per Sant Jordi. Ja li faig jo la poesia:
...les floretes creixen pel camp
les orenetes volen
els mosquits fan bzzzz
i el meu cor t’enyora ...
Ja, ja. El Frederic no guanyarà mai un concurs de dibuix. El Frederic no sap patinar, no sap com és un estic i a més a més pinta superfluixet per a no gastar els llapis i així els dibuixos queden fatal, però fatal. En canvi jo sóc molt bo dibuixant. Molt bo no: boníssim. I a més a més tinc molt bones idees:
Faré un mapa de Catalunya amb una bandera del Reus Deportiu clavada allà al mig i ... no sé ... potser això ja està una mica vist. Doncs faré el campanar de Sant Pere amb els colors roig-i-negres i un estic a la mà ... però potser es pensaran que m’ho he copiat. Doncs faré un porter a la seva porteria allà superben plantat amb les guardes i el casc ... o això ja ho va fer un dia un nen?... No sé, tinc tantes idees i tan bones que se’m barregen totes i m’he d’organitzar ... Les apuntaré en una llista, triaré la millor, prepararé els llapis de colors, els plastidecors, els retoladors, les ceres, les pintures, la goma i els pinzells ... i a dibuixar, a dibuixar, a dibuixar!! A fer el millor dibuix de la meva vida: guapo, guapíssim, tot ben pintat, aquí roig, aquí negre, genial, sensacional!!!
... però és que hi ha tants nens que dibuixen bé, hi ha tants nens que tenen bones idees, hi ha tants nens que fan dibuixos espectaculars ... I hi ha tants nens i nenes que es presenten al concurs perquè, és clar, hi ha molts premis, i premis molt bons, i el Torneig del Reus Deportiu és molt famós, i tothom es vol presentar, i tothom el vol guanyar ... No sé, no sé ...
Vale, vale, jo ho intento. Ho intentaré amb totes les meves forces, dibuixaré tan bé com pugui, ho pintaré superbé sense sortir-me ni una miqueta de la ratlla, presentaré el dibuix i ... a esperar.
I sinó em seleccionen diu el Frederic que canviant el bzzzz per un bzz bzz la poesia de la primavera no està tan malament!
Bona sort a tots i totes!

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'agradaria molt que guanyessis el concurs de dibuix! El que segur que hauries de guanyar és un premi per explicar aquestes històries tan xules!!!